Angrerett retur & bytte
REKLAMASJON
Hvis et produkt er sendt feil, er Brave GK åpenbart ansvarlig for returforsendelsen. Brave GK overholder angrerettlovens bestemmelser og henviser til forbrukerrådet og Norsk lov i tilfelle tvist.
RETURER
For oss er det viktig at du er fornøyd med kjøpet. Derfor har du 14 dagers åpent kjøp (angrerett) fra datoen du mottar varene. Du har rett til uten kostnad å åpne emballasjen og kontrollere at produktet fungerer. Imidlertid er du som forbruker ansvarlig for enhver reduksjon i verdien av varene som er følge av håndteringen ut over hva som kreves for å bestemme varenes art, egenskaper og funksjon. På grunn av den mulige verdireduksjonen av produktet, anbefaler vi at du returnerer produktet i originalemballasjen. Kontakt oss før du returnerer et produkt. Dette for å sikre at vi mottar den informasjonen som er nødvendig for å gjøre et bytte eller en reklamasjon, alternativt kan du laste ned her et standardformular for angrerett som du sender til oss.
Du må selv ordne returfrakten. Sørg for å merke varene tydelig med bestillingsnummeret ditt slik at det ikke blir noen misforståelse for feilhåndtering. Din retur vil bli tilbakebetalt med samme betalingsmetode som ved kjøp. Når vi har mottatt returen din og bekreftet at det ikke har oppstått noen skade, vil refusjon bli utført innen 14 dager etter mottak av returen.
Skriv ut og bruk dette til å markere returen din – Returseddel.